پـــآیــــیــــز

"تنهایی" نامِ دیگر" پاییز" است... هرچه عمیق‌تر برگ‌ریزانِ خاطره‌ ها بیش‌تر!

پـــآیــــیــــز

"تنهایی" نامِ دیگر" پاییز" است... هرچه عمیق‌تر برگ‌ریزانِ خاطره‌ ها بیش‌تر!

من...!

 ازاین پس من عالیم ...!

 در زندگی گاهی باخته ام ...گاهی با کسی ساخته ام...

 گاهی گریه کرده ام...گاهی بخشیده ام و گاهی...فریب خورده ام !

 گاهی در تنهایی مرده ام اما...

حالا میگویم من از تمام این ها درس آموخته ام...

 شاید ساده باشم اما صادقم  . من...خودم هستم !

 وقتی  خسته وکلافه میشوم وقتی دل تنگم...غرورم  را شیشه هارا و...

" دل ها" را نمی شکنم !

 من...

 زورم به تنها چیزی که میرسد...همین بغض لعنتی است !


 Image result for ‫عکس گریه دختر‬‎

نظرات 1 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 13:10

سلام خانم
وبلاگ نو مبارک
میبینم که باز هم برمنیک هستید !!!

مر30 کاکتوسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.